FAQ

  • Hoeveel producten hebben jullie op voorraad?
    • From Ollie with Love heeft van alle producten er maar 1 of 2 op voorraad.
  • Help! het product is uitverkocht. Wat nu?
    • Als het product is uitverkocht gaat er gekeken worden of het product weer kan worden aangevuld. Helaas kunnen we door de drukte niet iedereen persoonlijk een berichtje sturen indien het product weer voorradig is. Hou de site goed in de gaten. We vullen regelmatig weer aan.  Het kan ook zijn dat het product helaas niet meer bestelbaar is. Dan halen we het product van de site af. Deze exclusiviteit is kenmerkend voor From Ollie with Love.
  • Hoelang duurt het voordat jullie mijn bestelling gaan verzenden?
    • From Ollie with Love probeert altijd binnen vijf - zeven werkdagen je bestelling te versturen. Soms kan het zijn dat je bestelling door de drukte iets later is. Hou rekening met een levertijd van 1-2 weken.
  • Waarom moet ik 4,95 EUR verzendkosten betalen binnen NL?
    • From Ollie with Love verzendt o.a. zeer exclusieve producten waar er soms maar 1 exemplaar van bestaat. Hierdoor is er gekozen voor het aangetekend verzenden via Post NL. 
  • Wat als mijn bestelling beschadigd is?
    • From Ollie with Love controleert en verpakt alle producten met grote zorg zodat jij het pakket in goede orde ontvangt.
      Als er toch iets stuk of mis blijkt te zijn kan je via mail@fromolliewithlove.nl contact opemen zodat we kunnen kijken hoe we het probleem kunnen oplossen
  • Kan ik mijn producten ruilen?
    • From Ollie with Love is een Newborn fotografie webshop en ruilt haar exclusieve handgemaakte producten zoals de mutsjes, haarbandjes, cheesecloth en setjes niet. Het Is eigenlijk hetzelfde als een bikini of slipje, die mogen ook niet geruild worden. Indien er echt iets niet naar wens is kan je contact opnemen zodat we kunnen kijken hoe we het op kunnen lossen. De niet handgemaakte producten mogen wel geruild worden binnen 7 dagen mits de verpakking en alle labels er nog helemaal precies op dezelfde plek aanzitten. Stuur eerst even een mail met de reden van retour. De kosten van retour zenden zijn voor de koper.
  • Help ik kan niet inloggen, ik krijg geen bevestigingsmail:
    • Probeer alsnog met je gekozen wachtwoord in te loggen en indien dit niet lukt stuur mij dan even een mailtje zodat we je account handmatig kunnen activeren
  • Waar is mijn factuur?
    • In je account heb je een kopje 'bestelgeschiedenis" daar kan je de factuur downloaden.
  • Ik wil graag nog wat weten?
    • As er vragen zijn: mail@fromolliewithlove.nl Je krijgt binnen maximaal 2 werkdagen een mailtje ter info
  • I don't speak Dutch. What to do?
    • No problem. look at the Engelish version of this site. But, for the record:
      From Ollie with Love is a Dutch Newborn shop for Newborn photography with handcrafted Newborn hats made from the best kind of exclusive wool and other beautiful Newborn props. We ship worldwide. Please refer to "Levering/Delivery" for shipping costs that apply to your country. All our shipments are registered shipments. Our payment option is Paypal. In case of questions please contact us at mail@fromolliewithlove.nl.